بدون عنوان ۲


- قرعه ی کار به نام من دیوانه زدند...

- غلط کرد هر بی پدر و مادری که همچین غلطی کرد!

- آقای محترم لطفا توهین نکنید.

- "غلط کرد" که توهین نیست. اگه به تو بگن "غلط نوشتی" شاکی میشی؟

- نه ولی اگه بگن "غلط کردی" شاکی میشم برای اینکه من همیشه درست "میکنم".

- در ضمن طرف آقا نبود. خانوم بود.

- آره. منم دیدم. خانوم خوش بر رو رویی هم بود گلاب به روتون.

- من کاری به این کارا ندارم. مشکل من اینه که آسمونی که اینقد چُسکیه که یه امانت بهش      میسپرن زیرش میزاد غلط می کنن بهش امانت می سپرن!

- باز توهین کرد!

- مشکل از آسمون نبوده که! امانتش خفن بوده!

- خفن نبوده. اسکل بوده!

- اسکل پدرته!

- پدرم روضه ی رضوان به دو گندم بفروخت...

- اسکل بوده دیگه!

- ای تو روح پدرت!


نظرات 1 + ارسال نظر
ladykin چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ق.ظ

کودووم قرعه؟

آسمان بار امانت نتوانست کشید
قرعه ی کار به نام من دیوانه زدند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد